Thursday, February 10, 2011

My Mission is to be kurus

At this moment aku nak share 1 mission yang aku tgh jalankan..iaitu......................

.....


....


...

..

.


Nak Kurussss!!!!!!
Sekarang ni berat badan aku adalah 73.9kg dimana ketinggian aku 161cm...kalu ikut pada kiraan BMI aku di paras OBES ok...

Now aku sedang menjalani rawatan Slimming di Bizi Body...seingat aku dah 6 kali  treatment dan aku pun dah keluarkan hampir RM4k utk semua tu..but setelah 6 kali treatment ni hanya trun 2KG sahaja..and aku ada lagi 10 treatment lg la....dan hari ni aku bermula Diet Atkins dan aku akan cuba mengupdate prestasi berat bdn aku kt blog ni..so pada sesiapa yang nk tau smaada berkesan atau tidak Diet Atkins ni boleh la ikuti perkembangan blog ni...AdiosSs!!!

No comments:

Post a Comment