Tuesday, March 1, 2011

cheat day =(

Sepanjang dah hampir 3 minggu aku berdiet Atkins nie aku rasa ada lost KG a bit la..x byk tp ada..bg aku bukan sennag jugak coz aku tak boleh makan nasi sedangkan itu la makanan aku as malay hari2..kalu dulu aku makan nasi lemak every mornig but now i cant totaly touch it okey..sungguh kejam ini diet..tp ni la org panggil perngorbanan..nak result kena ada usaha...tp aku ada gak cheat day...sepanjang 3 mggu aku mmg kurang makan nasi..klau makn pun 3 sdu mcm tu..tp aku ada termakan EGG TART KFC...sedap giler...smalam aku makan 3 ketoi..opsss...aku rasa itu jew yg btul2 boleh gugat aku time diet ni..

Aku hilang dalam 2kg jew..aduihh come on laa..aku target mcm kt bwah ni :
Sekarang(1 Mac) : 71.6KG
5 Mac : 70KG
20 Mac : 67 KG
30 Mac : 65KG

Amacamm agak2 boleh capai x? i need to lost around 6.6kg start from now until end of this month...
Mmg x dinafikan mcm2 dugaan..yg btul2 bg support on this my mom..pagi2 dia selalu masakkan aku utk bekal g keje..selalunya ikan goreng..ayam goreng..dia mmg nk sgt tgok aku kurus..yeala ank dia ni dah meningkat umur..bf xder lg..senng citer dia takut aku x laku!! hahah..Insyaallh kalu ada jodoh x kemana pun...

Dugaan lain ni biasalah bila kt opis..mcm2 makanan ada...ada gak yg x setuju dgn cara diet aku..tp aku kena kuat la..cabaran ni..lg pun aku mmg nk kurus..aku selesa dan yakin bila kurus..

Nyuummmie  x boleh tahann!!! apasal ko wujud time2 aku nk diet ni haa??

No comments:

Post a Comment